Aref (interactive chatbot)
Creating the capabilities of artificial intelligence in simulating the rapid progress of modern technology in the communication process that focuses on the quality and improvement of the lives of societies through the development of an interactive chatbot with various channels of direct communication in the field of customer service over a period of 24 hours.
• توفير حلول تقنية مبتكرة للتواصل الفعّال مع العملاء
• خفض التكاليف التشغيلية
• تقديم خدمة العملاء على مدار الساعة باحترافية عالية وتطوريها باستمرار
• تدريب روبوت عارف للإجابة على الأسئلة الشائعة
• يدعم اللغتين (العربية – الإنجليزية)
• التكامل مع أنظمة إدارة علاقة العملاء
• يمكن إتمام المحادثات بسهولة دون ترميز
• تخصيص الشكل والمظهر حسب موقع العميل
• فهم مدخلات المستخدم وبدء العمل على المهام ذات الصلة